روند پیشرفت پروژه سینما جوان در شیراز

در دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز چهره عمرانی شهربا تکمیل و راه اندازی چرخ پروژه های عمرانی افزایش سرانه ای فضای سبز ساماندهی معابر و شوارع مدیریت هوشمند در حمل و نقل و… توسعه پایدار و زیرساختی را بیشتر تجربه کرد.
شهرداری و شورای ششم تمام اهتمام خود را به اجرای پروژه های بر زمین مانده گذاشتند که در گذشته بسیاری از پروژه های عمرانی و خدماتی طراحی شده برای رسیدن به توسعه پایدار شهری در شیراز به مرحله اجرا نرسیده بود.
علی اکبر سلطانی رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک وعمران شورای اسلامی شهر شیراز گفته است جهش عمرانی کلان شهر شیراز یک هدف گذاری مهم و اساسی است که تحقق آن نیازمند تامین منابع مالی است اما تخصیص به موقع این منابع ،و برنامه زمان بندی و نظارت گام به گام ،رفع موانع و پیگیری حل مشکلات باید به جدیت دنبال شود .
تصویب طرح ۲۰ تا ۳۰ درصد کار بوده و پیگیری و رصد و رفع موانع بیش از ۷۰ درصد کار تا تحقق واقعی پروژه ها میباشد .
سلطانی گفته است در سال اول شورای ششم یک سالن سینما جوان تکمیل و پروژه با مشکلات متعدد مواجه بود که در سال دوم شورا با جلسات مکرر میدانی و چندین بازدید و جلسات مانع زدایی با سرعت بسیار در حال تکمیل است و همت سازمان عمران برای پایان تا سال جاری است و بهره برداری از این سینما در هفته شیراز برای مناطق جنوبی و شرقی شیراز با ۷ سالن سینما و تئاتر خواهد بود.

آخرین خبرها

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.