شیراز تحلیل – مدیر کل روابط عمومی شهرداری برای دومین بار مانع پرسیدن سوال خبرنگار شیراز تحلیل در نشست خبری شهردار شد.
روابط عمومی و جایگاهش همواره یاری رسان مدیران در کاستیها، کمبودها و جزییاتی بوده که مدیران ارشد به دلیل گرفتاری ذهنی خود با موضوعات کلان ممکن است از آنها غافل باشند.
برای اصحاب رسانه در شهر شیراز نام محمد حسن اسدی نا آشنا نیست. سالهای زیادی در کنارش به عنوان مدیری فعال و همراه با رسانه ها فعالیت کردهاند. اسدی همواره به عنوان مدیری که پاسخگوی همه رسانه ها از هر جریان فکری بوده، شناخته شده است.
در دوران حضورش به عنوان عضو شورای ششم شهر شیراز و پس از آن در مسند شهرداری شیراز نیز همواره پذیرای اصحاب رسانه و اذهان پرسشگر آنها بوده است.
پرداختن به این ویژگی شهردار کلان شهر شیراز به معنای بی عیب و نقصی بودن سیستم تحت فرمان مدیریتی او نیست اما بی شک نقد پذیر بودن و همراهی با رسانه ها بسیاری از نقص ها و کاستی ها را در مدیریت های خرد و کلان برطرف کرده و خواهد کرد. این ویژگی مدیران هوشمند است که گوششان را بر نظر منتقدان و صدای پرسشگر رسانه های منصف نمیبندند.
اما در این میان چه میشود و چرا مدیر کل روابط عمومی مدیر ارشدی که توصیفش در ارتباط با رسانه ها اینگونه که گفتیم است به خود اجازه میدهد راه بر حتی یک سوال ساده خبرنگار ببندد؟
آیا نقدی که این رسانه در باره روابط عمومی نوشته سبب شده است او برای دومین بار پیاپی نامنویسی و درخواست خبرنگار شیراز تحلیل برای پرسیدن سوال در نشست خبری را نا دیده بگیرد؟
آیا آنگونه که خود در پاسخ به خبرنگار ما گفته است به دلیل دیر آمدن و حواس پرتی نام او را قبل و بعد تعداد دیگری از سوال کنندگان ندیده است؟ فقط یک نام از چشمان مدیر کل دور مانده؟ حراست او از چه بوده که هر بار مانع دیدن نام خبرنگار یک رسانه میشود؟!
هر چند شیراز تحلیل با این اقدامات شگفتی ساز دست از پرسشگری و دلسوزی برای شهر نخواهد کشید اما همین روحیه انتقادی گروه خبری شیراز تحلیل ما را بر آن داشته است تا یادآوری کنیم کار مدیر روابط عمومی ایجاد حاشیه و چالش و حساسیت علیه مدیریت شهری نیست.
سبب خوشبختی است راه پرسشگری شیراز تحلیل از آقای شهردار و اعضای شورا هموار است و خبرنگار ما در این حوزه همواره سوالات و انتقاداتش را با این دوستان مطرح میکند.
ما سوالمان را میپرسیم خواه عمدی یا سهوی نام خبرنگارمان را ببینید خواه نه!