لینک کوتاه: https://shiraztahlil.ir/mpj6
شیراز تحلیل – مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس فارس در گفتگو با خبرنگار شیراز تحلیل با بیان اینکه مزاحمت های تلفنی در شیراز وجود دارد گفت: روزانه به طور میانگین قریب ۲۵۰۰ تماس پاسخ داده می شود که از این میزان متاسفانه ۸ تا ۱۰درصد تماس ها مزاحم تلفنی می باشد.
حسن همتی مدیر روابط عمومی اورژانس فارس توضیح داد ؛از ابتدای سال جاری تا پایان روز ۲۱فرودین ماه ۵۲هزار و ۸۶۷ مورد تماس با سامانه ۱۱۵ ثبت گردیده است که از این تعداد ۴ هزار و ۴۴۰ مورد مزاحم تلفنی بوده است.
به گزارش شیراز تحلیل بنا بر اخبار های اعلامی مشاور و مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور از ضرورت برخورد جدی با مزاحمان تلفنی ۱۱۵ خبر داد. همچنین با اشاره به اختلال مزاحمان تلفنی در روند خدمت رسانی اورژانس، از عزم جدی برای پیگیری قانونی در جهت برخورد قضایی با متخلفان نیز خبر داده است.
لینک کوتاه: https://shiraztahlil.ir/mpj6