شیراز تحلیل
دوشنبه 3 شهریور 1404
  • ورود
  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • در همسایگی
  • جامعه
  • سیاست
  • فرهنگ
  • هنر
  • ورزشی
  • پادکست و ویدئو
  • خود آموز روابط عمومی
  • ملک تحلیل
No Result
View All Result
  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • در همسایگی
  • جامعه
  • سیاست
  • فرهنگ
  • هنر
  • ورزشی
  • پادکست و ویدئو
  • خود آموز روابط عمومی
  • ملک تحلیل
No Result
View All Result
شیراز تحلیل
No Result
View All Result

با روابط عمومی بسازید:

مجموعه ای که مردم به آن اعتماد بیشتری کنند، انتخابش کنند، به آن وفادار باقی بمانند و عاشقش شوند

لینک کوتاه: https://shiraztahlil.ir/4xow

شیراز تحلیل – اگر به هر ارگان دولتی یا خصوصی مراجعه داشته و نگاهی به تابلو راهنمای مسیر انداخته باشید، جایی نوشته است روابط عمومی! یا حتی اگر گذر شما به این مکان ها هم نخورده باشد به طور حتم اسمش را شنیده اید. اگر مدیر ارشد باشید مخصوصا در سال های اخیر عضوی جدا نشدی از مجموعه شما مدیر روابط عمومی است.

حالا می خواهم بگویم من یک مدیر یا کارشناس روابط عمومی ام بیاید با من بیشتر آشنا شوید. حرفه ی من مشاوره دادن به مدیران ارشد است. این مشاوره بیشتر بخاطر این است که من به دلیل وظیفه اصلی که برایم تعریف کرده اند؛ یعنی ایجاد تفاهم با مخاطبان و ارتباطی که با تمام اجزای مجموعه، رسانه ها، فعالان و متخصصان حوزه کاری دارم باعث می شود خیلی چیزها را درباره مجموعه ای که در آن کار می کنم بدانم. درست است این روزها حتی با رشد چشم گیر روابط عمومی ها من در اکثر جلسات هستم اما در زمان تصمیم گیری های مجموعه ما ساکت نشستیم.

مایه تعجب است، آیا تغییر از نگاه یک جانبه نگری مجموعه ها به مخاطب محوری و دانستن نیاز مخاطبان هنوز در حد شعار است؟ شاید نه!

بسیاری از متخصصان روابط عمومی بجای اینکه خود را نماینده مجموعه بدانند خود را نماینده مخاطبان می دانند. اما شاید هنوز به این اعتماد به نفس هم نرسیده اند که باید از جانب مخاطبان خوبی ها و بدی های مجموعه را با یک نگاه تحلیلی برای اثرگذاری در تصمیم های اصلی شریک کنند.

واقعا هنوز به این اعتماد به نفس نرسیده اید که در عصر انقلاب ارتباطات یک از پایه های اصلی تمام تصمیم گیری ها شما هستید؟

اگر اقدامات مثبت یک مجموعه از روابط عمومی غافل شود هر قدر هم کارهای بزرگی انجام دهد باز هم دچار مشکل است! امروز اگر تمام مجموعه ها و مدیران موفق را ببینیم قطعا مشاوران موفق روابط عمومی داشته اند! یک یا چند موفقیت عظیم تنها با مشاوران روابط عمومی ایجاد می شود.

مدیران به تازگی به قدرت روابط عمومی در ساختن موفقیت های بزرگ دست یافته اند، ولی هر دو به تلاش بیشتری نیاز دارند . مدیر نیاز دارد که طرز فکر خود درباره نقش روابط عمومی در تصمیم گیری ها را ارتقا دهد و مدیران و کارشناسان روابط عمومی به یک تخصص تمام عیار باید برسند که پس از پرتاب دقیق به نقطه هدف بزنند. کار ساده ای نیست؛ ابعاد بزرگ امور و پراکندگی دانش های مورد نیاز برای ایجاد تفاهم با مخاطبین هدف کاری بسیار سخت و زمان بر اساس که تنها با دانش و علم و تجربه های زیاد بدست می آید.

حالا با این توضیحات میاید روابط عمومی را باهم توصیف کنیم؟ به نظر من قدرت روابط عمومی آن را به عنوان یک سرعت دهنده به روند اعتماد سازی در دنیای امروز به ما می شناساند. اعتماد سازی میان اشخاص، سازمان ها، توده مردم و حتی جامعه های به جامع دیگر، حالا دید قدرت یک روابط عمومی اثرگذار را! بازم میگم که بیشتر لذت ببرید؛ قدرت مثبت روابط عمومی اشاعه دهنده ی تفاهم، کار بر مبنای توافق و جست و جو برای اهداف مشترک است.

متخصصین روابط عمومی این توانایی را دارند که باعث تسریع پیشرفت در جامعه شوند، به مخاطبین خود در رسیدن به اهدافشان یاری برسانند و در زمان های خاص هم از حال خوب مخاطبان خود مراقبت بیشتری کنند و تسکین آن ها باشند.

آقا، خانم، مدیر، دانشجو و هرکسی که این متن را می خوانید نام مجموعه شما فقط با کمک روابط عمومی ساخته و برند شده و آن نام در ذهن مخاطبان دارای جایگاهی مناسب می شود، هدف اصلی روابط عمومی برای شما ساختن نام های ماندگار و ارزشمند است.

اهمیت جایگاه این حرفه و صحبت ها را از زبان یک روابط عمومی گفتیم و شنیدیم تا برسیم به 27 اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات”! من نگار حاجی احمدی به عنوان یک دانش آموخته و فعال روابط عمومی و رسانه این روز به همه اهالی روابط عمومی های استان فارس و کشور عزیزم ایران تبریک میگم و براتون آرزوهای خوب خوب دارم و اینکه در آخر این را بگویم که به نظر من روابط عمومی ها احساس درونی مخاطبان مجموعه ها هستند و روابط عمومی ما وادار می کند از هر فرصتی تا بگویم چرا مردم و مخاطبان باید ما را انتخاب کنند. تا حالا فکر کرده اید استراتژی روابط عمومی مجموعه شما چیست؟ وعده شما برای مدیران چیست؟ ارزش های افزوده مجموعه ای که در آن مدیر روابط عمومی هستید برای مخاطبان چیست؟ لحن ارتباط شما با مخاطبان چگونه است؟ ما با تیمی متخصص در نقاط مختلف ایران پاسخ مناسبی برای این پرسش ها داریم تا بتوانید مجموعه ای بسازید که مردم به آن اعتماد بیشتری کنند، انتخابش کنند، به آن وفادار باقی بمانند و عاشقش شوند.

ارادتمند شما

نگار حاجی احمدی

شامگاه سه شنبه 26 اردیبهشت ماه 1402

به وقت شیراز

لینک کوتاه: https://shiraztahlil.ir/4xow

فیسبوکتوییترواتساپتلگراملینکدین
در جامعه, خود آموز روابط عمومی, متنی, یادداشت
2 سال قبل
برچسب‌ها: اکوسیستم ارتباطاتیخودآموز روابط عمومیروابط عمومیروز ارتباطات و روابط عمومیشیرازشیراز تحلیلمدیرمشاور شهرداری

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین‌ها

بی بی دختران شیراز

بی بی دختران شیراز

2 هفته قبل

...

هشدار احمدی‌زاده مشاور عالی استاندار فارس: بدون تمرکززدایی، حکمرانی نوین محقق نمی‌شود

هشدار احمدی‌زاده مشاور عالی استاندار فارس: بدون تمرکززدایی، حکمرانی نوین محقق نمی‌شود

3 هفته قبل

...

اراضی فارس تنها به کارآفرینان واقعی می رسد

اراضی فارس تنها به کارآفرینان واقعی می رسد

3 هفته قبل

...

درخشش یوگا فارس در لیگ برتر کشور؛ تیم طلوع کازرون بر سکوی سوم ایستاد

درخشش یوگا فارس در لیگ برتر کشور؛ تیم طلوع کازرون بر سکوی سوم ایستاد

3 هفته قبل

...

شهرها پدید های زنده فرهنگی

شهرها پدید های زنده فرهنگی

3 هفته قبل

...

از آرد دادلی تا بیسکویت تینا؛ پازل احیای صنایع راکد فارس در مرودشت تکمیل می‌شود

از آرد دادلی تا بیسکویت تینا؛ پازل احیای صنایع راکد فارس در مرودشت تکمیل می‌شود

3 هفته قبل

...

پربیننده‌ترین‌ها

پیشنهادی

هشدار احمدی‌زاده مشاور عالی استاندار فارس: بدون تمرکززدایی، حکمرانی نوین محقق نمی‌شود
اخبار لحظه‌ای

هشدار احمدی‌زاده مشاور عالی استاندار فارس: بدون تمرکززدایی، حکمرانی نوین محقق نمی‌شود

1404-05-12
اراضی فارس تنها به کارآفرینان واقعی می رسد
جامعه

اراضی فارس تنها به کارآفرینان واقعی می رسد

1404-05-12
درخشش یوگا فارس در لیگ برتر کشور؛ تیم طلوع کازرون بر سکوی سوم ایستاد
اخبار لحظه‌ای

درخشش یوگا فارس در لیگ برتر کشور؛ تیم طلوع کازرون بر سکوی سوم ایستاد

1404-05-11
شهرها پدید های زنده فرهنگی
اخبار لحظه‌ای

شهرها پدید های زنده فرهنگی

1404-05-11
از آرد دادلی تا بیسکویت تینا؛ پازل احیای صنایع راکد فارس در مرودشت تکمیل می‌شود
جامعه

از آرد دادلی تا بیسکویت تینا؛ پازل احیای صنایع راکد فارس در مرودشت تکمیل می‌شود

1404-05-11
مطلب بعدی ...
شناسایی و ارایه خدمات موسسه دارالاکرام به 7500 دانش آموز بازمانده از تحصیل

شناسایی و ارایه خدمات موسسه دارالاکرام به 7500 دانش آموز بازمانده از تحصیل

  • صفحه اصلی
  • درباره شیراز تحلیل
  • ارتباط با شیراز تحلیل
  • صفحه اصلی
  • درباره شیراز تحلیل
  • ارتباط با شیراز تحلیل

کلیه حقوق مادی و معنوی شیراز تحلیل متعلق به شرکت رسانه ای شماره یک و تیم رسانه‌ای این شرکت می‌باشد.
هر گونه کپی برداری صرفا با مجوز کتبی از این شرکت قابل انجام خواهد بود و در غیر این صورت پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری

فراموشی گذرواژه

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • در همسایگی
  • جامعه
  • سیاست
  • فرهنگ
  • هنر
  • ورزشی
  • پادکست و ویدئو
  • خود آموز روابط عمومی
  • ملک تحلیل

کلیه حقوق مادی و معنوی شیراز تحلیل متعلق به شرکت رسانه ای شماره یک و تیم رسانه‌ای این شرکت می‌باشد.
هر گونه کپی برداری صرفا با مجوز کتبی از این شرکت قابل انجام خواهد بود و در غیر این صورت پیگرد قانونی خواهد داشت.