شیراز تحلیل
جمعه 7 آذر 1404
  • ورود
  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • در همسایگی
  • جامعه
  • سیاست
  • فرهنگ
  • هنر
  • ورزشی
  • پادکست و ویدئو
  • خود آموز روابط عمومی
  • ملک تحلیل
No Result
View All Result
  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • در همسایگی
  • جامعه
  • سیاست
  • فرهنگ
  • هنر
  • ورزشی
  • پادکست و ویدئو
  • خود آموز روابط عمومی
  • ملک تحلیل
No Result
View All Result
شیراز تحلیل
No Result
View All Result

ارزش نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی‌ها

روابط عمومی شیراز تحلیل
لینک کوتاه: https://shiraztahlil.ir/c38g

اختصاصی شیراز تحلیل – وقتی سخن از خلاقیت در کارهای روابط عمومی به میان می آید به چه فکر می کنید؟ از زمانی که حساسیت و اهمیت روابط عمومی در مجموعه ها به چشم آمد، واژه نوآوری نیز تکه کلام جامعه آنها و حلقه گم شده مدیرانشان شده است. نوآوری در معنای عام کلمه، جست و جو برای تازگی و تفاوت با تاکید بر اصالت است.


روابط عمومی ها در عصر حاضر که انقلاب ارتباطات نامیده می شود، نقش ویژه ای دارند. شما باید با خلاقیت چیزهایی را بگوئید که با انتظار مخاطبان هماهنگ باشد.


این نکته را باز تاکید کنیم: با انتظار مخاطبان! یعنی مخاطب باهوش و پر مشغله شما چه چیزی از سازمان یا مجموعه می خواهد؟ فقط همان را با چاشنی خلاقیت در قالب های مختلف رسانه ای که جامعه مخاطبان ما با آن سر و کار دارند قرار ارائه دهیم.
شما به عنوان مدیر ارشد روابط عمومی باید بتوانید در مخاطبان به اندازه ای اطمینان ایجاد کنید که آنها با خود فکر کنند این همان است که من می خواستم.


همیشه گفته ام؛ این مدیر ارشد روابط عمومی است که باید خلاق، متفاوت و نوآور باشد. پس اگر مدیری هستید که مخاطب بسیار برای شما اهمیت دارد، برای انتخاب مدیر روابط عمومی با این ویژگی ها به شدت حساسیت به خرج دهید زیرا بخش های زیادی از آینده کاری شما و مجموعه به این انتخاب گره خواهد خورد.


بهترین راه برای تثبیت یک نام تجاری، یک پروژه، نام یک فرد و… ارائه طبقه بندی جدید برای خدمت یا محصول مورد نظر است، که این کار به تفکر خلاقانه در بالاترین سطح آن نیاز دارد. در مقایسه با تفکر سنتی روابط عمومی، که فقط می گوید ما چه هستیم و چه کارهایی را انجام داده ایم و یک رابطه یک طرفه و از بالا به پایین (دستوری سرد) نام گذاری شده است، بنابراین راهکاری که با عنوان هماهنگی با انتظار و خواسته مخاطبان از آن سخن گفتیم، یک انقلاب در تفکر و اقدام های روابط عمومی محسوب می شود.

|خودآموز روابط عمومی|

لینک کوتاه: https://shiraztahlil.ir/c38g

فیسبوکتوییترواتساپتلگراملینکدین
در خود آموز روابط عمومی
3 سال قبل
برچسب‌ها: خبرهای تحلیلخودآوز روابط عمومیروابط عمومیروابط عمومی هایشیراز تحلیل

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین‌ها

موفقیت بی‌سابقه دانشگاه شیراز در رتبه‌بندی شانگهای ۲۰۲۵؛ پیشتازی در علوم دامپزشکی و درخشش جهانی

موفقیت بی‌سابقه دانشگاه شیراز در رتبه‌بندی شانگهای ۲۰۲۵؛ پیشتازی در علوم دامپزشکی و درخشش جهانی

2 روز قبل

...

مدیرکل صمت فارس در نشست با معاونت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تأکید کرد:

مدیرکل صمت فارس در نشست با معاونت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تأکید کرد:

3 روز قبل

...

همزمان با هفته کتاب؛ طرح جامع توانمندسازی و سواد رسانه‌ای نشریات دانشجویی در دانشگاه آزاد فارس کلید خورد

همزمان با هفته کتاب؛ طرح جامع توانمندسازی و سواد رسانه‌ای نشریات دانشجویی در دانشگاه آزاد فارس کلید خورد

4 روز قبل

...

زلزله ۳.۴ ریشتری در شیراز بدون خسارت

زلزله ۳.۴ ریشتری در شیراز بدون خسارت

2 هفته قبل

...

فارس پیشتاز در مهار جمعیت مهاجران غیرمجاز /گام تازه دولت برای بازآرایی نقشه مهاجرت ملی

فارس پیشتاز در مهار جمعیت مهاجران غیرمجاز /گام تازه دولت برای بازآرایی نقشه مهاجرت ملی

2 هفته قبل

...

مطالبه جدی فارس از وزارت نفت؛ اجرای مصوبه دولت بدون تأخیر

مطالبه جدی فارس از وزارت نفت؛ اجرای مصوبه دولت بدون تأخیر

2 هفته قبل

...

پربیننده‌ترین‌ها

پیشنهادی

مجموعه ای که مردم به آن اعتماد بیشتری کنند، انتخابش کنند، به آن وفادار باقی بمانند و عاشقش شوند
خود آموز روابط عمومی

مجموعه ای که مردم به آن اعتماد بیشتری کنند، انتخابش کنند، به آن وفادار باقی بمانند و عاشقش شوند

1402-02-27
شیراز تحلیل
خود آموز روابط عمومی

چگونه در جایگاه مدیر روابط عمومی یک برند شهری برای موفقیت بی چون چرا بسازیم؟

1401-12-08
روابط عمومی های شیراز
جامعه

روابط عمومی کارآمد؛ حلقه گم شده پویایی سازمان‌ها در استان فارس

1401-10-14
مطلب بعدی ...
جذب نخبگان؛ افق پیشروی صنعت استان

جذب نخبگان؛ افق پیشروی صنعت استان

  • صفحه اصلی
  • درباره شیراز تحلیل
  • ارتباط با شیراز تحلیل
  • صفحه اصلی
  • درباره شیراز تحلیل
  • ارتباط با شیراز تحلیل

کلیه حقوق مادی و معنوی شیراز تحلیل متعلق به شرکت رسانه ای شماره یک و تیم رسانه‌ای این شرکت می‌باشد.
هر گونه کپی برداری صرفا با مجوز کتبی از این شرکت قابل انجام خواهد بود و در غیر این صورت پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری

فراموشی گذرواژه

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • در همسایگی
  • جامعه
  • سیاست
  • فرهنگ
  • هنر
  • ورزشی
  • پادکست و ویدئو
  • خود آموز روابط عمومی
  • ملک تحلیل

کلیه حقوق مادی و معنوی شیراز تحلیل متعلق به شرکت رسانه ای شماره یک و تیم رسانه‌ای این شرکت می‌باشد.
هر گونه کپی برداری صرفا با مجوز کتبی از این شرکت قابل انجام خواهد بود و در غیر این صورت پیگرد قانونی خواهد داشت.